Tipy, jak se motivovat ke cvičení.

Říkáte si, začnu pravidelně cvičit, musím aspoň 5 x týdně, potřebuji to, ale už po prvním týdnu Vás to přestane bavit? Tak to jste na sebe moc nároční a zde totiž často platí pravidlo, kdo chce moc, nemá nic. Já radím svým klientům, stanovte si přesný cíl. Fakt konkrétní, např. zpevním břišní svalstvo nebo zmenším obvod pasu o 5 cm. Opravdu takto konkrétně. Pak tomu naplánujte časový cvičební program a ten zmenšete na polovinu. Ano, opravdu jen na polovinu. Najděte si aktivitu, která Vás baví, když Vás nebaví běhat, choďte na procházky. Nebaví Vás aerobic, posilujte nebo plavte či jezděte na kole. Aktivita Vás jednoduše musí zaujmout, pokud se v polovině hodiny díváte na hodinky, zkuste jiný pohyb. Až najdete, vytrvejte! Vyplatí se to. Pamatujte na to, že nový návyk potřebuje čas, aspoň měsíc nebo i dva, aby se stal Vaší novou součástí. Ale co jsou dva měsíce v životě?

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.